Rättelse

Man skall inte ha så bråttom, inte vara så ivrig som jag. Då blir man slarvig. Men då kan man också rätta till det efteråt. På det sättet är det bra med en blogg. Sist jag skrev var jag så fascinerad av en dröm att jag stavade drömmaren fel. Hon heter Berit Ås - två bokstäver räcker för hennes efternamn, inte skall det vara tre som jag hade. Dessutom tycker jag att jag var försumlig som inte berättade vad boken heter. Ami Lönnroth har skrivit den, och boken heter "Förbannad är jag ganska ofta". Den är inspirerande att läsa - det var därför jag var så ivrig. Ja, den handlar om iver, den stora ivern att genomskåda maktspel för att bereda väg för ett demokratiskt samtal. Läs den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0